60 minut z Indie Rockiem

Mimo przedświątecznej gorączki w niedzielę 21 grudnia pojawiłem się w studiu, żeby zagrać dla was kawałek dobrej, brytyjskiej muzyki
Z przyczyn ode mnie niezależnych British Waves pojawiły się na antenie nie o 21, a o 21.40. Mam nadzieję, że nie sprawiło wam to dużego zawodu, następnym razem postaram się być bardziej punktualny.


Tak jak pisałem we wcześniejszym wpisie, przewodnim motywem audycji był indie rock. Pierwsza piosenka, jaka pojawiła się na antenie nie miała jednak zbyt wiele wspólnego z tym gatunkiem. Chodzi oczywiście o piosenkę „Freakshow” zespołu The Cure. Zagrałem ją dlatego, że ostatnio dość intensywnie przesłuchuję nową płytę Roberta Smitha i ekipy zatytułowaną „4:13 Dream”. Zdecydowanie polecam to wydawnictwo.
Już niedługo kolejne „Brytyjskie Fale”, tym razem już o stałej godzinie – 22.30. Trzymajcie rękę na pulsie 😉

Babyshambles- Delivery

Playlista:

1. The Cure- Freakshow
2. Babyshambles- There She Goes
3. Keane- Spiralling
4. Arctic Monkeys- When The Sun Goes Down
5. Mika- Stuck In The Middle
6. Franz Ferdinand- Do You Want To
7. Kaiser Chiefs- My Kind Of Guy
8. Razorlight- Golden Touch
9. The Kooks- Ooh La
10. The Fratellis- Everybody Knows You Cried Last Night
11. The Pigeon Detectives- You Better Not Look My Way

, ,

  1. #1 by ver.di on Styczeń 10, 2009 - 11:54 pm

    A mnie to się już nie dodało do linków 😛

Skomentuj

